Program
Kurs:
C# – Zbuduj Własnego Tetrisa! Kompletny ...
Logowanie
Curriculum
C# – Zbuduj Własnego Tetrisa! Kompletny Przewodnik
MVP Tetris
0/16
Rozpoczecie Projektu - Podział Na Warstwy
09:39
Podgląd
Rozpoczynamy Kodowaniw - warstwa Domain - klasa Block
02:39
Podgląd
Warstwa Domain - klasa GameBoard
11:56
Podgląd
Warstwa Application - klasa GameService
02:49
GameService dodajemy metodę Utworzenie Nowego Klocka
02:41
GameService dodajemy metodę do Przesuwania Klocka w dół
06:40
GameService dodajemy metodę do Pobierania Bloków Na Planszy
07:13
Warstwa Presentation - klasa MainWindow
11:19
MainWindow dodajemy metodę do Aktualizowania Stanu Gry
01:42
MainWindow dodajemy metodę do Rysowania Elementów Gry
07:05
Zagadka
02:47
MainWindow dodajemy metodę do Pobierania Koloru
02:41
Analiza kodu pod kątem Najlepszych Praktyk i Zasad SOLID
08:24
Rozwiązanie Zagadki
01:07
Dwa Podejścia do kolejności wymiarów w tablicy 2D
05:47
Optymalizacja Renderowania
02:18
Unit Tests
0/17
Najważniejsze Aspekty Testów
02:06
Dodanie Testów do klasy GameBoard
02:15
GameBoard dodanie testów dla Konstruktora
08:24
GameBoard jeszcze więcej testów Konstruktora
12:53
GameBoard dodanie testów sprawdzających czy komórka jest pusta
05:15
GameBoard dodanie testów dla nieprawidłowych współrzędnych
08:45
GameBoard dodanie testów dla metodu umieść blok który powinien rzucić wyjątek
06:11
GameBoard dodanie testów dla metodu umieść blok gdy pozycja jest prawidłowa
04:31
GameBoard dodanie testów dla metodu umieść blok gdy pozycja jest zajęta
04:12
GameBoard dodanie testów dla metodu umieść blok gdy pozycja jest poza zakresem
04:29
Dodanie Testów do klasy GameService
11:03
GameService dodanie testów dla metody wygeneruj blok
05:08
GameService dodanie testów dla metody przesuń blok w dół gdy jest przestrzeń
07:18
GameService dodanie testów dla metody przesuń blok gdy osiągnięto dno
07:39
GameService dodanie testów dla metody przesuń blok gdy gdy nie powinien przesuwa
08:03
GameService dodanie testów dla metody pobierz bloki
09:46
Podsumowanie Rozdziału I Co Dalej...
09:25
Dodanie Różnych Typów Klocków
0/10
Wprowadzenie
01:59
Utworzenie Klasy Bazowej GameBlock
04:14
GameBlock - Zwracanie Wspołrzędnych Zajmowanych Przez Klocek
09:57
GameBlock - Obracanie Klocka w Prawo
08:09
Dziedziczenie - Dodanie Różnych Typów Klocków
09:36
Modyfikacja GameService Aby Działał z GameBlock
11:50
GameService - Sprawdzenie Czy Klocek Można Przesunąć
05:41
GameService - Losowe Generowanie Klocków
03:58
GameService - Umieszczanie Klocka Na Planszy Gry
05:02
Podsumowanie Rozdziału I Co Dalej...
10:15
Zastosowanie Wzorca Factory Method
0/16
Wprowadzenie
02:42
Dodanie GameBlockType
01:53
Dodanie Interfejsu IGameBlockFactory
02:52
Dodanie GameBlockFactory
10:00
Modyfikacja GameService
01:44
Modyfikacja MainWindow
01:40
Zalety Implementacj Factory Method
01:00
Dostosowanie Testów Klasy GameService
11:17
Dostosowanie Testów Klasy GameBlockFactory
01:41
CreateGameBlock Powinien Utworzyć Poprawny Typ klocka
07:03
CreateGameBlock Powinien Rzucić Argument Exception Dla Niepoprawne
03:09
CreateRandomGameBlock Powinien Zwrócić Poprawny Blok Gry (losowy)
02:23
CreateRandomGameBlock Powinien Tworzyć Różne Typy
05:21
CreateGameBlock Powinien Mieć Poprawne Wymiary
07:01
CreateGameBlock Wszystkie Typy Powinny Mieć Cztery Bloki
04:39
Podsumowanie Rozdziału I Co Dalej...
04:44
Dodanie obsługi obracania klocków za pomocą klawiatury
0/15
Wprowadzenie
01:55
Modyfikacja klasy GameBlock
02:56
Dodanie metody CanRotate w GameService
14:24
Dodanie RotateCurrentBlock w GameService
03:45
Dodanie MoveBlockLeft i MoveBlockRight w GameService
02:35
Aktualizacja MainWindow
06:25
Dodamy interfejsu IRotationStrategy
02:37
Dodanie StandardRotationStrategy
02:19
Dodanie NoRotationStrategy
02:03
Modyfikacja GameBlock aby korzystał z wybranej strategii rotacji
03:58
Strategie i co dalej
02:14
Dodanie Rotation180Strategy
04:56
Dodanie CounterClockwiseRotationStrategy
03:24
Dodanie MirrorRotationStrategy
03:46
Podsumowanie Rozdziału I Co Dalej...
06:33
Dodanie logiki detekcji i usuwania pełnych linii i dodanie punktacji
0/17
Wprowadzenie
00:31
Dodanie Klasa Score
07:19
GameBord Dodanie Usuwania Lini
03:06
Znajdujemy wszystkie pełne linie
03:11
Sprawdza czy dana linia jest pełna
02:29
Znajdujemy wszystkie pełne linie cz.2
01:28
Usuwamy wskazane linie
02:34
Przesuwa klocki w dół po usunięciu linii
06:17
Znajdujemy wszystkie pełne linie cz.3
02:41
Modyfikacja GameService
08:39
Modyfikacja MainWindow Formularz
07:15
Modyfikacja MainWindow Kod
06:20
Implementujemy Observer Patern
03:38
Dodajemy listę obserwatorów - GameSubject
06:51
Modyfikacja GameService
02:03
Modyfikacja MainWindow
05:20
Podsumowanie Rozdziału I Co Dalej...
Video lesson
Dodanie Zapisywania wyników i wyswietlania Top 5
0/13
Wprowadzenie
00:42
Dodanie klasy HighScore
02:24
Dodanie interfejsu IHighScoreRepository
02:53
Dodanie JsonHighScoreRepository
10:09
Dodanie HighScoreService
12:08
Dodanie InputDialog
07:44
Dodanie InputDialog cz.2
10:16
Modyfikacja MainWindow Forms
02:16
Modyfikacja MainWindow Code
07:08
Dodanie UpdateHighScoresList
05:30
Modyfikacja OnGameOver
08:26
InpuDialog poprawki
12:43
Podsumowani rozdziału I Co Dalej
05:51
Video lesson
Rozpoczynamy Kodowaniw – warstwa Domain – klasa Block
Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
I want to sign up as instructor
I agree with storage and handling of my data by this website.
Polityka prywatności
Zapamiętaj mnie
Sign In
Zarejestruj się
Przywróć hasło
Send reset link
Password reset link sent
to your email
Zamknij
Your application is sent
We'll send you an email as soon as your application is approved.
Go to Profile
No account?
Zarejestruj się
Sign In
Zapomniane hasło