C# Seria Programista – część 1 – Podstawy Programowania

5 z 5
5
3 recenzji
Programista C# Part1

C# Podstawy programowania

Czego się nauczysz
   *  W krótkim czasie poznasz zupełnie od podstaw kompletny proces budowania aplikacji C#
   *  Zaczniesz programować pierwsze aplikacje
   *  Bedziesz tworzyć klasy i obiekty w swojm kodzie
   *  Zrozumiesz Delegaty i Zdarzenia!!!
   *  Obsługi wyjątków
   *  Unikania często popełnianych błędów
   *  Wiele przydatnych wskazówek i dobrych praktyk
   *  Będziesz się dobrze bawić pisząc kod C#

Wymagania

Chęć nauki programowania i dobrej zabawy !!!

Dla kogo jest ten kurs:

  • Początkujący programiści C#
  • Chcesz w krótkim czasie poznać zupełnie od podstaw kompletny proces budowania aplikacji z C#?
  • Chcesz opanować podstawy języka C#, zacznij programować pierwsze aplikacje jeszcze dziś!
  • Chcesz tworzyć klasy i obiekty w C#?

Opis

Szkolenie powstało z myślą o osobach początkujących, które chciałyby nauczyć się podstaw programowania w języku C# na praktycznych i prostych do zrozumienia przykładach.

C# jak każdy język programowania ma mocne i słabe strony. Niektóre  języki są wydajne, lecz podatne na błędy lub trudne w stosowaniu, podczas gdy inne są prostsze, lecz mogą mieć ograniczoną funkcjonalność lub słabszą wydajność. C# jest językiem zaprojektowanym tak, aby stanowił optymalne połączenie prostoty, efektywności oraz użyteczności.

W trakcie kursu będziesz budował proste aplikacje, co pozwoli Ci poznać dobrze różne obszary języka. Przyswoisz sobie wiele przydatnych wskazówek i dobrych praktyk,
które pozwolą Ci zachować czytelność kodu i uniknąć najczęściej  popełnianych błędów.

Tworzenie klas to istota programowania.  To właśnie dlatego poświęciłem im cały rozdział. Dowiesz się z  niego między innymi jaką funkcję pełnią klasy w języku C#,
jak je tworzyć oraz czym różnią się one od zmiennych. Poruszymy również bardzo  ważny temat hermetyzacji, modyfikatorów dostępu oraz budowy konstruktorów.

Seria Programista C# :

część 1:  C# Podstawy programowania
część 2:  C# Podstawy Programowanie obiektowego w języku C#
część 3:  C# Najlepsze Praktyki – Podstawy języka
część 4:  Wprowadzenie do kolekcji C#
część 5:  C# Generics

Wstęp

1
Wprowadzenie Do Kursu
00:05:12
2
.NET, CLR, FCL
00:10:32
3
Pierwszy Program
00:20:13
4
Pierwszy Program W Visual Studio
00:26:37
5
IDE
00:22:38
6
Zaczynamy Kodowanie :)
00:38:49
7
Quiz
3 pytań

Klasy I Obiekty

1
Nasza Pierwsza Klasa
00:26:04
2
Tworzenie Obiektów
00:38:43
3
Konstruktor
00:25:34
4
Klasa A Zmienna
00:23:04
5
Programowania Obiektowe
00:24:54
6
Programowania Obiektowe cz.2
00:22:53
7
Hermetyzacja I Modyfikatory Dostępu
00:20:09
8
STATIC
00:19:35
9
Quiz
3 pytań

Typy I Złożenia

1
Typy Referencyjne
00:17:45
2
Typy Wartościowe
00:19:31
3
Parametry Metody
00:37:12
4
Struktury I Wyliczenia
00:23:58
5
Immutable
00:27:28
6
Tablice
00:30:23
7
Złożenia
00:21:33
8
Unit Tests
00:41:36
9
Quiz
4 pytań

Członkowie Klasy

1
Członkowie Klasy
00:35:44
2
Pola I Właściwości
00:24:43
3
Delegaty
00:19:39
4
Zdarzenia
00:21:50
5
Quiz
4 pytań

Kontrola Przepływu Aplikacji

1
Rozgałęzienia Wykonania Kodu
00:21:27
2
Przelączanie
00:13:08
3
Pętle
00:24:50
4
Instrukcje Skoku
00:17:59
5
Throw
00:14:27
6
Try Catch
00:22:47
7
Finally
00:17:14
8
Quiz
9
Podsumowanie Kursu
10
Dodatkowe materiały

Z Całkiem Innej Beczki

1
Canva
00:16:11
2
Nozbe
00:18:28
3
Evernote
00:12:26
4
Generator Kalendarzy
00:06:58
5
Smash i WeTransfer
00:09:13
Klasa jest definicją obiektu, a obiekt jest instancją klasy.
Tak, należy użyć słowa kluczowego params. Metoda taka może przyjąć zmienną liczbę parametrów/
Typy referencyjne nie przechowują rzeczywistych wartości a jedynie odniesienia(referencje) do zmiennych.

Kod źródłowy dostępny na githubie

https://github.com/mariuszjurczenko/CSarpKurs


5
5 z 5
3 Oceny

Szczegółowa ocena

Gwiazdy 5
3
Gwiazdy 4
0
Gwiazdy 3
0
Gwiazdy 2
0
Gwiazdy 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Pokaż więcej
Proszę logowanie zostawić opinię